Behöver ni returnera något?
Alla Hanna-produkter inspekteras före vi skickar dom och vi är mycket noggranna i kvalitetskontrollen och förpackningen av din beställning.
Men i det osannolika fallet att du får varor från oss som är skadade eller verkar vara felaktiga, vänligen vidta följande steg:
Om produkten är skadad vid mottagandet till följd av transport skadan, vänligen behåll all förpackning, inklusive ytter kartongen och om möjligt fotografera försändelsen i det skick den mottogs.
Detta kommer att hjälpa oss att fastställa skadans art och att göra förbättringar av packning och frakt där så är lämpligt.
Fotografier av eventuella skador på den yttre lådan kommer också att hjälpa oss med våra bud och se till att det inte händer igen!
Skulle du uppleva problem med din nya Hanna-produkt och tror att den kan vara felaktig, kontakta oss innan du returnerar den.
Våra produkter är tekniska till sin natur och det är möjligt att en vara som först framstår som felaktig kanske bara är använd på fel sätt.
Oftast kan vi hjälpa er direkt över telefon.
Naturligtvis, om en vara tas emot i ett skadat skick eller är genuint felaktig och du hellre skickar tillbaka den och under förutsättning att varorna returneras i det skick de togs emot, kommer vi att kreditera hela köpet.
Vänligen kontakta oss först om du vill göra detta eftersom det hjälper till att påskynda reklamationen.