Behöver ni returnera något?
Återbetalningar och avbokningar
Om du inte är nöjd med dina produkter eller om du ångrar dig kan du avbryta din beställning inom sju arbetsdagar efter mottagandet av varorna och få pengarna tillbaka. Du kan avbryta din beställning på ett av två sätt:
A). Om du ännu inte har mottagit dina varor bör du skicka oss ett meddelande om avbokning. Detta kan göras via e-post eller vanlig post och måste innehålla uppgifter om ditt fullständiga namn, adress, beskrivning av din beställning och ordernummer.
b). Om du har mottagit varorna och har ångrat dig eller inte är nöjd med produkten/produkterna kan du returnera varorna till oss förutsatt att de är oöppnade, förblir i originalförpackningen och inkluderar originalfakturatan tillsammans med alla tillbehör och komponenter som beställts som en del av samma transaktion.
I enlighet med dessa villkor återbetalar vi inköpspriset för varorna efter att de har inspekterats av vår kvalitetskontrollavdelning för att säkerställa att produkten/produkterna inte har använts och förblir i nyskick. Observera att du ansvarar för kostnaderna för att returnera varorna till oss, såvida vi inte har levererat dem till dig av misstag. Vår återbetalnings- och avbokningspolicy gäller alla tillbehör eller komponenter som beställts vid tidpunkten för den ursprungliga beställningen. Eventuella saknade tillbehör eller komponenter som ingick i den ursprungliga beställningen men inte returneras till oss i nyskick kommer också att debiteras.
När vi mottagit meddelande från dig om att du vill frånträda avtalet (i enlighet med informationen i dessa villkor) kommer eventuella belopp som debiterats från ditt kredit- eller betalkort i samband med din beställning att återkrediteras till det kredit- eller betalkortskonto så snart som möjligt och senast 28 dagar från dagen för din begäran, förutsatt att de varor du vill returnera tas emot av oss i det skick de levererades till dig och inom den angivna tidsramen.